Articol complet Revista DEVOS Nr.6 2019 – Dan Mocanu
Fragment…
[Revista Devos]: Care sunt atributele pe care un antreprenor ar trebui să le
aibă în vedere atunci când se uită la piața pe care o vizează cu
afacerea sa?
[Dan Mocanu]: Smerenia, curiozitatea și empatia:
- să evalueze oferta sa în raport cu cea a concurenței, să
evalueze “la rece” dacă ceea ce oferă este semnificativ mai
bun decât oferta existentă și nu doar diferit; - să se pună în locul potențialui beneficiar / utilizator și
să înțeleagă rostul produsului propriu în interacțiune cu
ecosistemul și “stiul de viață” al potențialilor utilizatori; - să evalueze dacă poate capta o piață nouă (fară concurență)
sau speră să ia ceva din piața concurenței. - să cunoască cu adevărat potențialii beneficiari și să fie
deschiși la a cerceta / investiga mai ales pe cei care ar
utiliza ocazional sau parțial oferta, care nu sunt foarte
sofisticați și, mai ales, pe cei care deja își găsesc aceeași
utilitate în alternative și substitute, sau care nu își permit
sau sunt chiar vehement împotrivă, așa numiții “non-clienți”
un grup esențial pentru succesul oricărui nou produs /
serviciu care intră în piață.
Join the newsletter
Subscribe to get our latest content by email.