Au apărut primele poze cu viitorul smartwatch de la Fitbit

0
139
Fitbit Higgs
Viitorul smatwatch al celor de la Fitbit. Sursa foto: https://finance.yahoo.com

Fitbit are probleme în a scoate pe piață un smartwatch care să rivalizeze cu cele ale competitorilor. Deși anul trecut i-au cumpărat pe cei de la Pebble iar anul acesta a cumpărat Vector, Fitbit are reale probleme în a face trecerea de la monitoare de fitness la smartwatch-uri.

Yahoo Finance a obținut niște imagini cu viitorul smartwatch, ce are numele de cod „Higgs”. Design-ul dispozitivului seamănă foarte mult cu Fitbit Blaze, dar așa cum a declarat o sursă pentru Yahoo Finance, „nu este deloc sexy”.

Fitbit Higgs
Viitorul smatwatch al celor de la Fitbit. Sursa foto: https://finance.yahoo.com

Inițial surse apropiate companiei au declarat că smartwatch-ul trebuia să fie lansat în primăvară, pentru a se putea separa de lansarea noii versiuni de Apple Watch anunțată pentru toamnă, dar problemele de development au forțat amânarea lansării până în toamnă.

Se zvonește că va avea GPS, memorie internă pentru stocarea muzicii și un monitor cardiac pentru măsurarea pulsului. Iar posibilitatea de plată contactless și durata de 4 zile a bateriei par a fi feature-uri evidente, ținând cont de achizițiile făcute în ultima perioadă.

Pe lângă aceste elemente, compania plănuiește să lanseze și o pereche de căști Bluetooth care să însoțească acest smartwatch, aceasta reprezentând o nouă categorie de dispozitive pentru Fitbit.

Căști Bluetooth de la Fitbit
Căști Bluetooth de la Fitbit. Sursa foto: finance.yahoo.com

În ceea ce privește rezultatele financiare, veștile au fost mai bune decât se anunțaseră. Estimările analiștilor erau de 279.4 milioane de dolari iar Fitbit a raportat venituri de 298.9 milioane de dolari, cu toate că pierderile au fost de 0.18$ per acțiune.

CEO-ul James Parks nu a avut prea multe detalii în legătură cu detaliile despre noul smartwatch, reiterând faptul că este „optimist în legătură cu categoria de produse smartwatch”. Când a fost întrebat în legătură cu zvonurile privind întârzierile care au apărut în planul de lansare al produsului, el a răspuns că totul merge așa cum a fost programat.

Un lucru interesant menționat în conferința ținută de fitbit a fost faptul că 36% din noile activări de dispozitive Fitbit din primul trimestru au venit din partea unor clienți care au mai cumpărat produse Fitbit, din care 40% au fost clienți ce erau inactivi de 90 de zile sau mai mult. Din asta putem deduce să au fost destul de mulți oameni care s-au plictisit de dispozitivele lor, dar care au fost reatrași către această categorie de noua ofertă de dispozitive lansată de Fitbit.

Lasă un comentariu