Fitbit a anulat lansarea unui smartwatch din cauza unor probleme de producție

Problemele cu GPS-ul și impermeabilitatea au forțat compania să amâne lansarea smartwatch-ului

0
167
Fitbit Blaze
Design-ul viitorului smartwatch lansat de Fitbit va fi similar lui Blaze. Sursa foto: fitbit.com

După lansarea noului monitor de fitness luna trecută, Alta HR, Fitbit trebuia să lanseze un smartwatch adevărat în cursul acestei primăveri. Dar conform unui raport al Yahoo Finance, este posibil să nu vedem acest smartwatch până în toamnă, din cauza unor probleme de producție. Aceste probleme țin de antena GPS a dispozitivului, care era pusă într-o locație ce nu permitea semnal puternic și acest lucru i-au forțat pe cei de la Fitbit să se reîntoarcă la planșa de design și pe lângă problema cu GPS-ul au probleme cu asigurarea impermeabilității.

Acest smartwatch se dorea a fi un competitor pentru Apple Watch Series 2 lansat anul trecut, având un preț estimat de 300. Dacă nu reușesc să rezolve problema impermeabilității, acest dispozitiv va avea un handicap destul de mare față de competitor. Unde mai pui că lansarea în tomană face Apple Watch-ul să aibe deja un an de la lansare. Au început deja zvonurile legate de a treia iterație a Apple Watch, așadar o lansare în toamnă va fi o adevărată încercare pentru Fitbit.

Pe partea de design smartwatch-ul celor de la Fitbit se pare că va arăta precum Blaze, având un display color, GPS, monitor cardiac, memorie internă pentru a putea stoca melodiile și o durată a bateriei de patru zile. Pe lângă acestea, dispozitivul va mai avea și funcția de plată contactless, în urma achiziției de către Fitbit a companiei Coin.

Deși anul trecut Fitbit a achiziționat Pebble, iar anul acesta a achiziționat Vector, compania are probleme în a păstra interesul consumatorilor pentru produsele sale. La începutul anului Fitbit a anunțat că va tăia cu 6% numărul de angajați din cauza vânzărilor în scădere care îi afectează profitul.

Lansarea acestui smartwatch este esențială pentru ca Fitbit să demonstreze capacitatea sa de susținere în acest domeniu, iar un eșec va avea consecințe puternice asupra imaginii companiei.

Lasă un comentariu